woensdag 17 oktober 2012

Kerstkaarten/Christmascards

Ja ja, we zijn weer wat productie aan het draaien geweest. In totaal heb ik 45 kerstkaarten gemaakt. Afgelopen week had ik een verjaardag en daar komt iemand die erg geïnteresseerd is in mijn kaarten.
Dus ik dacht, ik neem mijn kerstkaarten mee en misschien raak ik ze wel kwijt (lees misschien kan ik ze verkopen). Op dat moment had ik 21 kaartjes klaar. Die werden gelijk gekocht en ik kreeg meteen de vraag of ik niet nog 21/24 kaartjes kon maken. Deze 'bestelling' heb ik met beide handen aangepakt.

Het idee voor de kaarten heb ik van Pinterest afgehaald, maar heb er toch een beetje een eigen draai aan weten te geven. Immers was het papier wat ik had gekozen voor mijn eigen kerstkaarten niet de meest tradionele,  Aspen Frost van Basic Grey.

Op de foto staan 24 van de 45 kaartjes, want de eerste lading kaartjes is gelijk met de verjaardag mee gegaan met de nieuwe eigenaar.








=========================================================================

I've been making production. I've made 45 Christmascards in total. Last week I had a birthday and someone who's always comes is a fan of my cards. She always asks if I have new cards, so I took 21 (those where ready at that time) with me to that birthday. And she bought them from me and ordered another 24 (the ones in the pictures).

The idea for these cards came from Pinterest, but I made my own thing. The cards don't have the traditional Christmas colours as i used Basic Grey's Aspen Frost paper pad.


Bedankt voor het kijken/Thanks for looking.


Esmé 


10 opmerkingen:

  1. wat een leuke inspirerende kerstkaarten heb je gemaakt zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaarten en grappig dat ze door het verschillende papier toch een andere uitstraling hebben allemaal!
    Groet, Wanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaarten zeg.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo dat is een hele lading, maar wel super gaaf zeg! Dit is zeker een erg leuk ideetje.
    En moet je nu ook nog voor jezelf kerstkaarten maken?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaarten heb je weer gemaakt. En nu nog voor jezelf? Ik ben benieuwd wat dat dan wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vind ze mooi en je heb zo,n eigen style....leuk dat je er zoveel verkocht heb..
    Succes nog Esmé...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt. Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het hele mooie kaarten! Heb je de tekst zelf gecalligrafeerd? Leuk dat ze goed verkopen! Dan kan jij weer nieuwe scrapspulletjes kopen!
    Liefs,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kerstkaarten Esmé. Ik ben er helemaal weg van!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé